Thursday, February 19, 2009

hello :)

aku ada blog sudaah. Ahirnyaa, dapat juwa aku buat sendiri hahaa sakaii.

Atuu, awal ani aku boringg nada kan ku buatt, berlappy saja ku.
And, awal aku bangun tadi pukul 6 haha
Karang inda ku tau aku behapa haha

hoo yea, kemarin orang semua yang ikut ND belatih
tapi, aku indaa sebab aku paning and, aku rest tempat bilik sakit sajaa.
Then, sudah dorang abis belatih kami balik semula kesekolah pukul 10.25am kali. Sampai kesekolah aku nada mood banar banar.
Kami tarus kedewan, kana bagi baju sama kiapp. Bajunya bidaa yohh. Macam baju bekabun hahaa
lapastu bapaku aga awal then dalam perjalanan balik aku online aku text sama si kerbaubabon sekajap haha
sudah sampai rumah aku makan and liat tv sekajap lapastu mandi. Dalam pukul 1ish, aku tetidur pasal aku ngalih yang teramat sangat.
Then, malam aku bangun pukul 7+. Lapastu, keluarku sekajap dari bilik ambil handphone mamaku tarus ku online, check friendster membalas comment yang balum bebalas haha
sampai pukul 11ish aku tidur balik.
Hahaa. Sekiann, i'll update soon.

No comments:

Post a Comment